Barbar
Saldırı Stratejisi:
Okçular ve Devler genellikle Barbarları desteklemek için kullanılır.
Barbarların büyük orduları, yollarındaki herhangi bir şeyi hızla yok edecekleri için çok etkilidir. Barbarların sıçrayarak tahrip olan binalardan ağır ateş altında çok etkili olmadığı gerçeği dengelidir. Bu nedenle, oyuncular bazen alan hasarıyla uğraşırken hepsini bir Havan, Büyücü Kulesi veya Dev Bomba ile bir grupta toparlanmalarını önlemek için barbar yayıyorlar.
Alan hasarının yanı sıra Havan, 2 taşla vurduğu herhangi bir Barbarı da devirir (bazen, Barbarların hedefini başka bir yapıya yaklaştırırsa değiştirebilir).
Oyuncular da bazen Barbarlar'ı savunan oyuncunun Klan Kalesinde hangi Tuzakların olduğu ve nerede Gizli Teslanın olduğu birimler olduğunu test etmek için kullanıyorlar.
Bireysel olarak çok daha az sağlığa sahipken beş barbar (bir Dev gibi aynı konut gereksinimi) yaklaşık olarak 4 kat daha fazla zarar verirken (ve 5. seviyeye kadar) benzer düzeyde bir Dev olarak sağlık durumunun yaklaşık% 75'ine sahiptir iksirin yaklaşık% 20-25'ine mal olur). Alan hasarı savunmaları bölgede bulunuyorsa bu stratejinin çok daha az etkili olduğunu unutmayın, çünkü tüm Barbarlara bir anda zarar verebilir ve onları nispeten çabucak yok edecektir.
[gallery columns="5" ids="654,653,655,656,652"]
Bir Havan başka şekilde savunmasız kalırsa, tek bir Barbar, Havanların 4 fayans içinde olan birlikleri hedef alamamasından dolayı kolayca yok edebilir.
Barbarlar, Okçularla birlikte, normalde Barbar Kralı veya Okçu Kraliçesini yenmek için sürülerde kullanılırlar. Bunun nedeni, ucuz olması ve asgari konut alanını alması ve bu nedenle çok sayıda konuşlandırılabilmesidir; Kahraman saldırılarının tek hedef olduğu gerçeği Kahramanın bir anda uçan birliklerin birini öldürebileceği anlamına gelir.
Barbarlar, barbar kral yeteneğini aldıktan sonra Barbar Kral ile etkin biçimde konuşlandırılır. Aktif edildiğinde, barbar Kral'ın öfkesine devam ederken yakınlardaki tüm Barbarlar (sadece çağrılanlar değil) ekstra hız ve hasar alacaktır.
Savunma Stratejisi:
Barbarlar, tek konut alanı birlikleri için görece yüksek sağlık ve hasara sahip oldukları için, Klan Kale birlikleri için çok zayıf değildir. Onların iyi bir miktar zarar vermesine, saldırganların ertelenmesine ve sabit savunma alanlarının geri kalanına dikkat etmesine imkân tanır. Yerleşim alanları sadece 1 olduğundan, Klan kalenizde büyük miktarda bulunabilir, bu da onları cezbetmek için daha fazla vakit geçirir.
Bununla birlikte, zehir büyüsünün sunulmasından bu yana, Barbar gibi düşük isabetli üniteler, Klan Kaleleri'nde önemli ölçüde daha az etkilidir.
Tercih Edilen Hedef | Saldırı Türü | Barınma Alanı | Atak Hızı | Hareket Hızı | Gerekli Kışla Seviyesi | Menzil |
Yok | Sadece Kara | 1 | 16 | 1s | 1 | 0,4 Kare |
Barbarların Eğitim Süresi | |
Yükseltilmeyen Kışla Sayısı | Eğitim Süresi |
1 | 20sn |
2 | 10sn |
3 | 6sn |
4 | 5sn |
Seviye | Saniye başı hasar | Atak başına hasar | Hasar puanı | Eğitim Maliyeti | Yükseltme Maliyeti | Gerekli Labaratuar Seviyesi | Yükseltme Süresi |
1 | 8 | 8 | 45 | 25 | -- | - | - |
2 | 11 | 11 | 54 | 40 | 50.000 | 1 | 6 Saat |
3 | 14 | 14 | 65 | 60 | 150.000 | 3 | 1 Gün |
4 | 18 | 18 | 78 | 100 | 500.000 | 5 | 3 Gün |
5 | 23 | 23 | 95 | 150 | 1.500.000 | 6 | 5 Gün |
6 | 26 | 26 | 110 | 200 | 4.500.000 | 7 | 10 Gün |
7 | 30 | 30 | 125 | 250 | 6.000.000 | 8 | 14 Gün |
Yorumlar
Yorum Gönder